Proponowane zajęcia są połączeniem dwóch uzupełniających się dziedzin matematyki i informatyki. Prowadzone są w formie zabawy, a szczególny nacisk położony jest na naukę samodzielnego myślenia, rozwiązywania napotkanych problemów oraz na sprawność rachunkową.

 

Czy nauka od przedszkola to nie za wcześnie?

Stanowczo nie!

Większość maluszków w tym wieku bez najmniejszych problemów obsługuje telewizor, komputer, tablet o ile tylko ma do nich swobodny dostęp. Zajęcia prowadzone są jako zabawa, dzieci same decydują o tym jak będzie wyglądał czy co zrobi programowany obiekt.

null

Programowanie to język międzynarodowy

Programowanie/kodowanie stało się już „trzecim językiem” świata obok języka ojczystego i angielskiego.

null

Programowanie staje się
przedmiotem szkolnym

W niektórych krajach kodowanie jest przedmiotem szkolnym. Także w Polsce programowanie jest już w podstawie programowej od najmłodszych klas.

null

Zawody jutra wymagać będą umiejętności programowania

W niedalekiej przyszłości powstaną zawody ściśle związane z branżą IT, których dziś nie jesteśmy jeszcze sobie w stanie wyobrazić.

null

Programowanie nie jest wyłącznie domeną mężczyzn

Coraz więcej instytucji i firm zabiega o udział kobiet w branży IT, dlatego szczególnie troszczymy się o rozwój dziewcząt w tej dziedzinie.

null

Programowanie gwarantujepracę w przyszłości

Od wielu lat zauważalna jest tendencja wzrostowa zapotrzebowania na specjalistów branży IT oraz innowacyjne i twórcze start-up.

null

Programowanie wykorzystywane jest we wszystkich dziedzinach życia

Systemy informatyczne znalazły zastosowanie w wielu dziedzinach naszego życia codziennego, takich jak bankowości, czy opieki zdrowotnej.

Przebieg zajęć

Zajęcia podzielone są na dwie, powiązane ze sobą, części: pół godziny matematyki oraz pół godziny nauki programowania realizowane poprzez zabawę oraz praktyczne działania.

Każde zajęcia rozpoczynają się od doświadczenia przez dzieci na własnej osobie efektów tego, co zaprogramują lub od poznania jak działają poszczególne elementy aplikacji. Dopiero wtedy przechodzimy do pracy na tabletach, ktora jest najmniejszą częścią całych zajęć - podsumowują to, czego dziecko nauczyło się wcześniej w ruchu lub na dywanie.

Nabywają obycia z tabletem

W sposób naturalny rozwijają kreatywność

Poszerzają zdolność logicznego myślenia