Chcemy wykorzystać zamiłowanie dzieci do grania w gry i nauczyć je projektowania, kodowania, rozwinąć umiejętności logicznego i analitycznego myślenia! W ten sposób wyposażymy je w narzędzia i kompetencje, których owoce będą zbierać jeszcze wiele lat później.

Terminy i miejsca

Zajęcia trwają 60 minut i organizowane są na terenie poznańskich domów kultury oraz szkół.
Spotykamy się raz w tygodniu przez cały rok szkolny (od września do czerwca).

Koszt zajęć

Opłata miesięczna: 120 zł.
Opłata jest skalkulowana na 4 zajęcia w miesiącu (30 zł/1 zajęcia). Jeśli zgodnie z kalendarzem wypada zajęć więcej – uczeń wnosi dodatkową opłatę. Jeśli liczba zajęć w miesiącu będzie pomniejszona z tytułu wypadających danego dnia tygodnia świąt/dni ustawowo wolnych od pracy – opłata pozostaje pomniejszona.

Matematyka
z programowaniem

dzieci 5 - 6 lat


Zajęcia są połączeniem dwóch uzupełniających się dziedzin matematyki i informatyki. Poprzez zabawę uczą dzieci samodzielnego myślenia, rozwiązywania napotkanych problemów oraz sprawności rachunkowej.


Czytaj więcej

Programowanie
Minecraft - bloczki

klasy I - III

Poprzez grę Minecraft dzieci w łatwy sposób uczą się podstawowych zasad programowania oraz zapoznają się z elementarnymi pojęciami takimi jak algorytm, pętle czy warunki.



Czytaj więcej

Programowanie
Minecraft - LUA

klasy I - III / klasy IV - V

Programowanie w LUA to zajęcia przeznaczone zarówno dla dzieci, które pragną kontynuować naukę z Minecraftem , jak i dla młodzieży, która zaczyna swoją przygodę z tekstowymi językami programowania.


Czytaj więcej

Programowanie
- Small Basic

klasy IV - V

Small Basic pomimo swej prostoty nie zawiedzie! Po kilku liniach kodu będziesz na dobrej drodze do stworzenia własnej gry! Pozwala na pisanie interesujących aplikacji konsolowych i graficznych, które możesz w bardzo prosty sposób dodać przykład w przyciski i pola tekstowe.

Czytaj więcej

Programowanie
- App Inventor

klasy IV - V

MIT App Inventor
to maksymalnie uproszczone środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji dla systemu Android. Umożliwia wstęp do świata twórców aplikacji mobilnych tym, którzy nie mają wystarczającej wiedzy programistycznej.

Czytaj więcej

Minecraft
- tworzenie własnych modów (1)

klasy od IV

Dzieci poznają podstawy tworzenia własnych modyfikacji do Minecrafta. Stworzą nowe bloki, przedmioty, biomy wiele innych, a także zaprogramują towarzyszące im zdarzenia. Zajęcia pobudzają kreatywność, a stworzonymi modyfikacjami podzielą się ze znajomymi.

Czytaj więcej

Minecraft
- tworzenie własnych modów (2)

tylko kontynuacja

Program jest kontynuacją tworzenia własnych modyfikacji. Dzięki poznanym wcześniej funkcjach programu MCreator oraz umiejętnościom programistycznym będziemy mogli tworzyć coraz bardziej zaawansowane modyfikacje. Stawiamy też na projekty grupowe!

Czytaj więcej

Java
- wstęp (1)

klasy od V

Java to jeden z najpopularniejszych języków programowania na świecie. Poznasz podstawy języka Java i prostej biblioteki graficznej, dzięki czemu szybko zobaczysz efekty swojej pracy. Dodatkowo stworzysz swoją pierwszą grę!

Czytaj więcej

Java
- programowanie obiektowe (2)

tylko kontyunacja

Java to jeden z najpopularniejszych języków programowania na świecie. Osoby, które poznały już podstawy tego języka, nauczą się programować obiektowo. Otworzy to kolejny, bardziej zaawansowany etap tworzenia programów.

Czytaj więcej

Unity
- tworzenie gier

tylko kontyunacja

Unity to profesjonalne narzędzie do tworzenia gier 2D oraz 3D na różne urządzenia. Oprócz samego programowania, zadbamy także o modelowanie 3D, zaprojektowania świata gry oraz mechanizmów, a także testowanie gotowej gry.

Czytaj więcej

Robotyka
z LEGO Spike w języku Python

klasy od IV

Zajęcia łączą w sobie budowanie robotów z klocków LEGO Spike z rozszerzeniem Prime oraz programowanie w języku Python.

Czytaj więcej