Chcemy wykorzystać zamiłowanie dzieci do grania w gry i nauczyć je projektowania, kodowania, rozwinąć umiejętności logicznego i analitycznego myślenia! W ten sposób wyposażymy je w narzędzia i kompetencje, których owoce będą zbierać jeszcze wiele lat później.

Terminy i miejsca

Zajęcia trwają 60 minut i organizowane są na terenie poznańskich domów kultury oraz szkół.
Spotykamy się raz w tygodniu przez cały rok szkolny (od września do czerwca).

Koszt zajęć

Opłata miesięczna: 120 zł.
Opłata jest skalkulowana na 4 zajęcia w miesiącu (30 zł/1 zajęcia). Jeśli zgodnie z kalendarzem wypada zajęć więcej – uczeń wnosi dodatkową opłatę. Jeśli liczba zajęć w miesiącu będzie pomniejszona z tytułu wypadających danego dnia tygodnia świąt/dni ustawowo wolnych od pracy – opłata pozostaje pomniejszona.

Matematyka
z programowaniem

dzieci 5 - 6 lat


Zajęcia są połączeniem dwóch uzupełniających się dziedzin matematyki i informatyki. Poprzez zabawę uczą dzieci samodzielnego myślenia, rozwiązywania napotkanych problemów oraz sprawności rachunkowej.


Czytaj więcej

Programowanie
z Minecraftem

klasy I - III

Poprzez grę Minecraft dzieci w łatwy sposób  uczą się podstawowych zasad programowania oraz zapoznają się z elementarnymi pojęciami takimi jak algorytm, pętle czy warunki.



Czytaj więcej

Programowanie
z Minecraftem - LUA

klasy I - III / klasy IV - V

Programowanie w LUA to zajęcia przeznaczone zarówno dla dzieci, które pragną kontynuować naukę z Minecraftem , jak i dla młodzieży, która zaczyna swoją przygodę z tekstowymi językami programowania.


Czytaj więcej

Programowanie
w App Inventor

klasy IV - V

MIT App Inventor to maksymalnie uproszczone środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji dla systemu Android. Umożliwia wstęp do świata twórców aplikacji mobilnych tym, którzy nie mają wystarczającej wiedzy programistycznej.

Czytaj więcej

Programowanie
w Pythonie

klasy od VI

Na zajęciach dzieci od podstaw zgłębiają język Python, który znakomicie sprawdza się jako pierwszy „poważny” język kodowania pozwalający rozwinąć u nich w sposób naturalny myślenie analityczne.



Czytaj więcej

Programowanie
w Processing

klasy od VI

Processing to język stworzony na potrzeby projektowania graficznego i multimediów. Stanowi wyjątkowo ciekawą opcję nauki i pracy z językiem Java. Nadaje się on dla każdego, kto miał choć trochę do czynienia z prostą matematyką lub logiką.

Czytaj więcej